عظیم زاده: اتاق ناموس ماست /
عظیم زاده: اتاق ناموس ماست /
پایگاه خبری ارتباطات و تجارت:// عظیم زاده: اتاق ناموس ماست / حسین سلاح ورزی برنامه خود را ارائه کرد

پایگاه خبری ارتباطات و تجارت://

عظیم زاده: اتاق ناموس ماست / حسین سلاح ورزی برنامه خود را ارائه کرد

نشست معارفه نامزدهای انتخابات هیات رییسه اتاق ایران در حال برگزاری است.

عظیم زاده: اتاق ناموس ماست / حسین سلاح ورزی برنامه خود را ارائه کرد

گزارش اقتصادآنلاین از نشست معارفه نامزدهای انتخابات هیات رییسه اتاق ایران را در ادامه می خوانید؛

حسین سلاح ورزی برنامه خود را ارائه کرد

 حسین سلاح ورزی، کاندیدای ریاست اتاق بازرگانی ایران برای دوره دهم فعالیت اتاق از از برنامه خود برای ریاست اتاق بازرگانی رونمایی کرد. برای دریافت کلیک کنید

یک سال به من اعتماد کنید؛ نشد مرا بردارید

احد عظیم زاده، کاندیدای ریاست اتاق بازرگانی گفت: من ۴۰ سال است از دولت پول نگرفتم. من کاری نمیکنم که نتیجه ندهد. خواسته خود را عملی میکنم. تشکل‌ها را بازی ندادند. رییس اتاق باید از بدنه اتاق باشد. اتاق مستقل است و می‌تواند به مجلس لایحه دهد. جواب نکرفتن معنی ندارد. یک سال به من اعتماد کنید، نشد مرا بردارید. ۴۰سال است نتوانستند یک بانک بازرگانی بزنند. رییس اتاق باید کاری کند رونق کارخانجات انقدر زیاد شود که چهار در هزارها دوبل شود.

من یک قدم از همه جلوترم

عظیم زاده گفت: پروژه ای دارم که درب های ان از طلای ۱۸عیار است من همیشه تک هستم. من به دوستان جسارت نمیکنم ولی توانشان در همین حد است. در مدیریت من در لندن تندیس الماس طلایی گرفتم من در رشته اقتصاد ادعا دارم؛ من در مجلس به خاندوزی و پور ابراهیمی گفتم من اقتصاد را درست میکنم. بادامچیان به وزیر گفت عظیم زاده را به عنوان دست راست بگذارید من گفتم وقت ندارم.

انتخابات اتاق

احد عظیم زاده در ادامه گفت؛ بنده اگر رای بیاورم دومین هفته از حضرت آقا وقت میگیرم و با برنامه خدمتش می‌روم. دستور ویژه دهید که از پارلمان اقتصادی کشور حمایت کنید. ما اگر بببنیم به اتاق بانک مجوز نمیدهند، شرکتی با عضو اتاق‌ها تشکیل میدهیم. نشد نداریم. همه چیز شدنی است و به توان فرد بستگی دارد. اگر میدانستم توان مدیریت ندارم، مزاحم شما نمیشدم. قول آذری میدهم. قول ابوالفضلی میدهم مشکلات را حل کنم.

چرا در اتاق بازرگانی به خانم‌ها جایگاه نمیدهیم؟

عظیم زاده گفت: من در اتاق به خانم‌ها جایگاه میدهم که از فرصت‌ها استفاده کنند. چرا یک خانم در کرسی اتاق نداریم؟

انتخابات اتاق

وی افزود: میخواستن بیمارستان بسازند به من گفتن ۲۵۰میلیارد هزینه دارد؛ کسی نداد خودم دادم.

اتاق ناموس ماست

عظیم زاده ادامه داد: بنده دو پاسپورته نیستم. من در یک ماه اول نود درصد کارهایم را کنار میگذارم. من ۴۰۰کیلو لیفت زدم. برای بازوی اتاق اعتماد خودم را به خودم دارم و میگویم یا مسیولیت قبول نکنیم یا درست قبپل کنیم من صبح تهرانم عصر دبی فردا المان. هزار دلار در خارج ندارم، بک آپارتمان خارج ایران ندارم. عاشق ایرانم فقط همین. اتاق ناموس ماست. کاری میکنم که تاحالا هیچ کس نتوانسته و نمیتواند.

من هیات رییسه خود را انتخاب نکردم چون باید مشورت کنم

احد عظیم زاده ادامه داد: من به ربیس جمهور میگم درد اقتصاد این است و ما میخواهیم دستورات رهبری را اجرایی کنیم. برخی میگویند این دوره خوب کار نکرده؛ اما خب دو سال و نیم کرونا بوده است. امروز هرکس رییس اتاق شود شانس دارد. چون مقام معظم رهبری اقتصاد را مضاعف توسعه میدهد. ما باید دستور بگیریم و به کمک فعالان اقتصادی مشکل را حل کنیم. دولت نمیتواند مشکل را حل کند.

من آمادم پول خرج کنم

عظیم زاده گفت: در این جامعه نمیتوان به هفت یا هشت میلیون زندگی کرد. با این حقوق‌ها نمیتوان زندگی کرد. کار من فرش است. من سودم را زیاد میکنم ولی به فکر هنرمند نیستم. نمی‌شود اینطوری. در اتاق هم همین است. نمی‌شود اعضا مشکل داشته باشند. بانک بازرگانی به منزله رونق تولید و افزایش درآمد اتاق است. ما باید با فعالان اقتصادی صحبت کنیم و بگوییم مردم نمیتوانند با هشت میلیون زنگی کنند. خدا شاهد است من به نیروهای خودم پنجاه درصد پاداش میدهم. من درد طبقات پایین را بیشتر میدانم و قول میدهم مشکلات را حل کنم. من آمدم پول خرج کنم نه که ببرم. چون پول دارم.

انتخابات اتاق

باید از تمام مسئولیت های خود استعفا دهید!

حسین قلی، رییس اتحادیه سرب و روی می گوید: اتاق نهم مطالبه گر نبود؛ ما انتظار داریم اتاق جدید مطالبه گر باشد و در انتخابات دخالت نکند. هیات رییسه باید تمام وقت باشد؛ اقای بهرامی تجربه خوبی دارند و شایستگی ریاست اتاق را دارند. اما تیم ایشان باید مشخص شود. افرادی که خصولتی و اهل معامله با دولت هستند به درد نمی‌خورند ما در بخش معدن این مساله را داریم و در این بخش ضرر دیدیم. ما باید تشکل‌ها را فعال کنیم. سوال من این است که آیا ایشان حاضر است تمام وقت در اتاق باشند؟

انتخابات اتاق

 ارض اقدس در پاسخ به این موضوع گفت: من از همه کارهایم استعفا کردم و الان خودم را آماده برای خدمت تمام وفت در اتاق کرده‌ام آن هم نه برای هیات رییسه که برای هیات نمایندگی. فکر میکنم چهار سال وقت داریم که از منافع شخصی بگذریم و به دنبال منافع ملی و کشوری باشیم. برای مبرا شدن از این اتهام میگویم از مسیولیت های اجرایی خود استعفا داده‌ام.

رییس اتاق باید از ظرفیت اعضا، کمیسیون‌ها و تشکل‌ها استفاده کند

محسن بهرامی ارض اقدس،کاندیدای ریاست اتاق بازرگانی می گوید: رییس اتاق باید از ظرفیت اعضا، کمیسیون‌ها و تشکل‌ها استفاده کند و اینطور نباشد که جلسه‌ای تشکیل شود و بگوییم رییس نیست. من اعتقاد دارم در این دوره اتاق بازرگانی به اتکای ظرفیت اتاق‌های مشترک می‌تواند هابی در مناطق محور کشورهای هدف صادرات ایجاد کند که آنجا به رایزنان ما سرویس دهند که فعالان حوزه کشورها بتوانند به راحتی مسایل خود را حل کنند.

انتخابات اتاق

اگر در اتاق مسئول شوم، از ظرفیت تشکل‌ها استفاده میکنم

محسن بهرامی ارض اقدس، نامزد بازرگانی اتاق بازرگانی گفت: من خود را مدیون استفاده از ظرفیت علمی و تخصصی تشکل‌ها میدانم و باور دارم هرجا در مراکز تصمیم‌گیری بودم از ظرفیت تشکل‌ها استفاده کردم و اگر در اتاق مسیولیتی داشته باشم از ظرفیت تشکل‌ها استفاده خواهم کرد. تشکل‌های ما باید تشکل ملی باشد و تصمیمات اقتصادی نباید بدون مسیولیت بخش خصوصی انجام شود.من اصراری به ریاست اتاق ندارم و هر میزانی که موثر باشد برای بخش خصوصی در خدمتم. رییس سخنگوی اتاق است.

جهت ارتقای دانش اتاق چه برنامه‌ای دارید؟

بهرامی ارض اقدس گفت: حتما باید از ظرفیت مراکز پژوهشی استفاده شود. اقدام خوبی که در اتاق تهران دنبال کردیم بحث مدرسه تکاپو است که در حوزه آموزشی گام خوبی برداشته است. اگر تشکل‌های ملی ما امروز مبتنی بر دانش روز باشد، ظرفیت تشکل ما با اتکا به مراکز پژوهشی ارتباطی برقرار میکند.