جلد هشتم کتاب مدیریت روابط عمومی (برنامه ریزی و بودجه در روابط عمومی) روابط عمومی و ارتباطات منتشر شد.
جلد هشتم کتاب مدیریت روابط عمومی (برنامه ریزی و بودجه در روابط عمومی) روابط عمومی و ارتباطات منتشر شد.
پایگاه خبری ارتباطات و تجارت://:// جلد هشتم کتاب مدیریت روابط عمومی (برنامه ریزی و بودجه در روابط عمومی) روابط عمومی و ارتباطات منتشر شد.

پایگاه خبری ارتباطات و تجارت://

جلد هشتم کتاب مدیریت روابط عمومی (برنامه ریزی و بودجه در روابط عمومی) از مجموعه ۱۰ جلدی کتب روابط عمومی و ارتباطات کشور با حمایت انجمن توسعه و ترویج روابط عمومی و ارتباطات منتشر شد.

این کتاب در ۱۰۰ صفحه در تیراژ ۱۰۰۰ عدد وبا قیمت ۱۵۰۰۰۰ تومان با مروری بر روش های پیش بینی درآمد و برآورد هزینه ها،اهداف و اصول بودجه بندی در روابط عمومی،تهیه منشور روابط عمومی و اختصاص بودجه برای تغییر و… روانه بازار نشر شد.

این بانک دانش از مجموعه کتب ۱۰ جلدی مدیریت روابط عمومی برای اولین بار در ایران و توسط مولفین این کتاب دکتر محمدرضا حقیقی،دکتر ناهید خوشنویس و استاد بهرام فرهی از اساتید و محققان حوزه روابط عمومی و ارتباطات کشور منتشر شد.دکتر محمدرضا حقیقی رییس انجمن توسعه و ترویج روابط عمومی و ارتباطات گفت تا به حال ۸ عنوان ذیل از این مجموعه ۱۰ جلدی شامل:

۱- کتاب مدیریت روابط عمومی (فنون،وظایف،عملکرد) – جلد اول

۲- کتاب مدیریت روابط عمومی ( مراسم و تشریفات ) – جلد دوم

۳- کتاب مدیریت روابط عمومی ( رسانه های دیداری و شنیداری ) – جلد سوم

۴- کتاب مدیریت روابط عمومی ( روش های نوین تبلیغ ) – جلد چهارم

۵-کتاب مدیریت روابط عمومی(جمع آوری و پردازش اطلاعات) – جلد پنجم

۶-کتاب مدیریت روابط عمومی (کاربرد هوش مصنوعی در روابط عمومی و ارتباطات)-جلد۶

۷-کتاب مدیریت روابط عمومی (شیوه های نوین اقناع و ترغیب) – جلد۷

۸–کتاب مدیریت روابط عمومی (برنامه ریزی و بودجه در روابط عمومی) – جلد ۸

منتشر و در اختیار علاقمندان حوزه ارتباطات و روابط عمومی کشور قرار گرفته است.استاد بهرام فرهی نایب رییس انجمن و دکتر ناهید خوشنویس عضو هیات مدیره انجمن توسعه و ترویج روابط عمومی و ارتباطات کشور می باشند.