چهارمین جشنواره ملی ایده‌های خلاق روابط عمومی ایران آغاز به کار کرد 
چهارمین جشنواره ملی ایده‌های خلاق روابط عمومی ایران آغاز به کار کرد 
پایگاه خبری ارتباطات و تجارت :// چهارمین جشنواره ملی ایده‌های خلاق روابط عمومی ایران آغاز به کار کرد 

پایگاه خبری ارتباطات و تجارت ://

چهارمین جشنواره ملی ایده‌های خلاق روابط عمومی ایران آغاز به کار کرد 

چهارمین جشنواره ملی ایده‌های خلاق روابط عمومی ایران با همکاری دپارتمان اطلاعات و ارتباطات اصفهان و انجمن توسعه و ترویج روابط عمومی و ارتباطات آغاز به کار کرد. جشنواره ها مجالی برای خودشناسی و ارزیابی قدرت و ضعف عملکردهاست و شرکت کنندگان خود را با دیگر رقباء سنجش می کنند . اما جشنواره ملی ایده های خلاق روابط عمومی در این حوزه رویکردی متفاوت را دنبال می کند. مهمترین هدف این جشنواره شناخت دست اندرکاران روابط عمومی با ماهیت فرایند خلاقانه روابط عمومی و ایده پردازی در این حوزه با هدف حل مسایل سازمانی است. به عبارت دیگر شرکت کنندگان با حضور در بوت کمپ های آموزشی آمادگی لازم را برای شناخت مسایل و مشکلات سازمانی و راهکارهای خلاقانه حل آنها را می آموزند و به کار می گیرند و نتایج اقدامات خود را در جشنواره شرکت می دهند. پس از ارزیابی هیات داوران آثار فاخر و ارزنده برای آشنایی همگان معرفی می شوند و مجموعه هایی که بیشترین امتیاز را به دست بیاورند، مفتخر به دریافت جایزه ملی روابط عمومی خلاق ایران می شوند.

علاقه مندان و دست اندرکاران این حوزه می توانند با مراجعه به سایت جشنواره به نشانی ذیل جهت ثبت نام اقدام کنند.

اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در: https://farhangfestival.ir/